Monday, November 1, 2010

YDP MPMUM Kesal Difitnah Malaysiakini.

Kuala Lumpur, 2 Nov. - Yang DiPertua, Majlis Perwakilan Mahasiswa Universiti Malaya, Saudara Khairul Anuar Abu Kasim kesal dengan tindakan sebuah portal bebas yang menerbitkan artikel berbaur fitnah dengan menggunakan namanya sebagai penulis.

Dalam satu kenyataan yang dipetik daripada laman sosial Facebook milik beliau, Khairul Anuar mengutuk tindakan tidak bertanggungjawab tersebut yang cuba mengaitkan MPMUM secara tidak langsung dalam isu penubuhan hub hiburan bagi memacu Program Transformasi Ekonomi (ETP) yang diumumkan oleh Perdana Menteri baru-baru ini.
Malaysikini hari ini menyiarkan laporan yang kononnya ditulis oleh Khairul Anuar Abu Kasim dengan tajuk MPMUM Sokong ETP, Hab Pusat Hiburan Malam. Sebahagian besar artikel tersebut cuba menggambarkan sokongan penuh YDP MPMUM dan MPMUM sendiri terhadap cadangan penubuhan hub hiburan malam berkenaan.

Khairul Anuar dalam pada itu tidak menafikan kenyataan yang dikeluarkan oleh portal tersebut didalangi pihak tertentu yang berniat jahat memburukkan dirinya dan MPMUM secara langsung. Hal ini demikian kerana, MPMUM sentiasa mendapat perhatian daripada pihak-pihak tertentu khususnya parti-parti politik haluan kiri yang berminat menguasai politik kampus. - Media Kampus


Share |
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More