Monday, November 1, 2010

MPP Anjur Majlis Bacaan Yasin dan Solat Hajat

Minden, 2 Nov. - Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) Universiti Sains Malaysia Kampus Induk akan menganjurkan Majlis Bacaan Yasin dan Solat Hajat Perdana Sempena Minggu Peperiksaan Akhir Semester pada hari Jumaat ini bertarikh 5hb November 2010 bersamaan 28 Zulkaedah 1431H bertempat di Masjid Al-Malik Khalid, USM selepas solat Maghrib.

Menurut Yang DiPertua MPP USM, Saudara Ahmad Wafi Shahedan, majlis berkenaan dianjurkan dengan kerjasama Sekretariat Majlis Penghuni Desasiswa USM Kampus Induk dan juga Gabungan Anak-anak Pulau Pinang USM (GAPI).

Majlis itu juga adalah satu bentuk kesinambungan bagi majlis-majlis sebelum ini yang dianjurkan oleh MPP USM setiap kali tiba musim peperiksaan di USM. Justeru beliau mengharapkan penglibatan daripada para pelajar supaya bersama-sama memohon keberkatan bagi menghadapi peperiksaan akhir semester kelak.

Dalam perkembangan lain, beliau juga mengulas mengenai ketiadaan penganjuran Program Motivasi Pecutan Akhir seperti yang dilaksanakan pada tahun lepas. Menurut beliau, MPP menghadapi beberapa kekangan yang tidak dapat dielakkan dan pihaknya akan cuba menganjurkan program seumpamanya pada semester hadapan - Media Kampus.


Share |
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More